lauantai 24. huhtikuuta 2010

High Violet

Nyt se on melkein täällä! Nimittäin The Nationalin uusi High Violet albumi, jota ainakin minä olen odottanut kuin kuuta nousevaa viimeisen kuukauden. No, siitä lähtien kun kuuntelin ensimmäisen kerran edeltäjänsä Boxerin ja sain tietää että uusikin levy on tulossa. Olen menettänyt sydämeni aivan täydellisesti Nationalille, ja suureksi surukseni olen nyt joutunut huomaamaan että olen missannut peräti KAKSI bändin Suomen keikkaa. Ensin vuonna 2008 Ruisrockin keikan ja sitten viime kesän Ankkarockin keikan. Julmaa! Rukoilenkin nyt keikkajumalilta että National tulisi uuden levyn kiertueen myötä takaisin Suomeen.

Mutta takaisin asiaan. Eli tuo uusi High Violet levy olisi nyt kuunneltavissa New York Timesin sivuilla! Itse levyä saadaan odottaa vielä muutama viikko (Levykauppa Äx ilmoittaa ilmestymispäiväksi 12.5.), mutta minulla ei ainakaan nyt itsekuri pitänyt niin että olisin odottanut levyn ensikuuntelua vielä sen muutaman viikon. Etenkin kun eräs kaveri oli imuttanut levyn jo koneelleen (aijai, en kyllä oikein hyväksy tämmöistä peliä!) ja tiedän kuinka paljon hän minua kiusaisi sitten niillä kommenteillaan siitä kuinka "järisyttävän mahtava levy se on!"
Täytyy sanoa että tää levy kuulostaa aivan mielettömän hyvältä kyllä! Bloodbuzz Ohio biisi on aika semmoista Boxer-kamaa, hyvin tunnistettavat rummut jotka vie biisiä eteenpäin. Muuten levy on kyllä mun mielestä suht erilainen Boxerista, mutta ei tosiaankaan mitenkään huonolla tavalla. Tässä on vain enemmän käytetty kaikkea muuta härpäkettä biiseissä, kun Boxer on mun mielestä todella semmoinen kitara- ja rumpupainotteinen levy. Mä kyllä tykkään, enkä jaksaisi millään odottaa et saan hakea oman levyni Äxästä vajaan kuukauden kuluttua <3

♫: The National - Bloodbuzz Ohio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti