lauantai 20. helmikuuta 2010

It's a neighbourhood threat.

Mulla on kummallinen tapa koukuttua aina ihan täysillä johonkin kappaleeseen (tai elokuvaan, tai bändiin, tai ihmiseen, tai kirjaan, tai...), jota sitten soitan jatkuvalla toistolla joskus jopa tunteja. En oikein tiedä onko se hyvä vai todella huono asia...Huono asia siinä mielessä että joskus käy sitten niin että kun olen sitä yhtä ja samaa biisiä veivannut sadatta kertaa kyllästyn siihen aivan yhtä täysillä kuin alunperin olen ihastunutkin. Onneksi näin ei kuitenkaan käy kovin usein, yllättävää kyllä! Ja vaikka tiedostan tämän vaaran, en silti voi itselleni mitään vaan pakko aina soittaa biisi uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan, ja...Noh, tajuatte varmaan?

Nyt olen sitten koukuttunut (hei ette ikinä arvaa biisin esittäjää!) Iggy Popin Lust For Life -levyltä löytyvään Neighbourhood Threat -biisiin. Biisi kolahti heti ensimmäisellä kuuntelukerralla, tosin "vasta" toinen kuuntelukerta iski viimeisenkin naulan arkkuun ja koukuttuminen tapahtui. Biisissä kaikki kuulostaa täydelliseltä, melodia, sanat, Iggyn ääni...kaikki rullaa yhteen perfectamente.

 Eipä mulla muuta. Jatkan tän biisin kuuntelua, taitaa olla menossa soittokerta numero 11 tänään, ja siis putkeen...

♫: Iggy Pop - Neighbourhood Threat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti