tiistai 2. maaliskuuta 2010

Lost and found.

Eipä mulla muuta asiaa ollut, kuin että oli pakko tulla hehkuttaa minkä löydön tein tänään ihan meiltä kotoa!! Meinasin lentää perseelleni kun törmäsin tähän levyyn porukoitten levyhyllyssä, enkä voi muuta kuin suuresti ihmetellä miten on mahdollista että silmäni ovat ohittaneet tämän levyn aina ennen?! Olin siis metsästämässä eräitä toisia cd-levyjäni jotka olen mystisesti hukannut (?!), mutta löysinkin sitten suureksi hämmästyksekseni (tuleeko tämäkin nyt varmasti toistettua tarpeeksi monta kertaa, että tosissani olin aivan ihmeissäni?!) Lou Reedin Magic and Loss -levyn vanhempieni levyhyllystä. Nyt olenkin sitten sen jälkeen fiilistellyt kyseistä albumia ja ilmoitinkin jo iskälle että aion varastaa levyn mukaani Jyväskylään. Ei sitä onneksi tuntunut kovinkaan haittaavan. 

Tenttasin myös että miksi kummassa ei ole mulle koskaan mitään maininnut että meiltä tuollainen aarre löytyy, vaikka olen Velvet Undergroundistakin selittänyt ummet ja lammet?! Iskän vastaus tähän oli että "No Lou Reed ja Velvet Undergroundhan ovat kaksi ihan eri asiaa!" No joojoo, mutta eikö nyt olisi tullut mieleen että 'hmm, Velvet Underground, Lou Reed kuului Velvetseihin, ai niin! Meillähän on tuolla yksi Lou Reedin levy!' =/ Ei voi aina tajuta tota miesten ajatuksenjuoksua...Pikemminkin matelua siis.
Anyway, tää levy on tosi hyvä! Lemppariksi nousi, täytyy kyllä heti sanoa, biisi nimeltä Sword of Damocles. Voi kristus mitkä lyriikat! Ja mikä melodia! Mikä tunnelma! Aivan mieletöntä. Olen aivan rakastunut. Kaivoin tähän nyt YouTubestakin ton biisin koska kaikkien täytyy kuunnella se koska se on niin mahtava! Tää on kylläkin nyt sitten liveversio, mutta ei kyllä yhtään levyversiota huonompi. Kuunnelkaa ja kertokaa mitä tykkäätte, vai tykkäättekö ollenkaan! :)


♫: Lou Reed - Sword of Damocles

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti