torstai 21. lokakuuta 2010

You know I dreamed about you.

Voisin lainata tähän kohtaan Pointer Sistersin tunnettua biisiä: "I'm so excited, and I just can't hide it". Sillä olen todellakin hyvin hyvin hyvin innoissani nyt enkä mitenkään kykenisi sitä peittelemäänkään. Nimittäin ystäväni soitti hetki sitten ja kertoi suurenmoisen ilouutisen: The National tulee Suomeen maaliskuussa 2011!!! KYLLÄ. Viimeinkin, ihka omalle keikalleen. [Insert käsittämätöntä hihkumista/kiljumista/holtitonta hyppimistä/totaalinen sekoaminen] Liput tulevat myyntiin Tiketissä ja Lippupalvelussa maanantaina 25.10.2010 klo 9. Tuonne on aivan pakko päästä! Joten pliis, kun rynnitte ostamaan noita lippuja maanantaina, niin muistakaa jättää minullekin yksi. Tosin, olen siellä mukana rynnimässä heti aamuyhdeksältä ;)

Kuva + informaatio lipuista täältä.

Voi tulisipa jo maanantai, sillä olen nyt koko viikonlopun aivan varmasti semmoisessa paniikkipinteessä noista lipuista ettei ole tosikaan. Keikkahan on siis Helsingin Kulttuuritalolla 3. maaliskuuta ja liput kustantavat 42 euroa plus mahdolliset toimituskulut. Aivan sama minulle mitä kustantaa, tuonne on vain aivan pakko päästä. Nyt jos suotte anteeksi, minun on jatkettava hillitöntä fanityttö-ihkuttamistani.

♫: The National - Slow Show

2 kommenttia:

  1. Mä olin kans eilen ihan täpinöissäni kun aamulla kuulin uutisesta!! Mutta nyt mua vaan pelottaa kauheesti etten saa lippua :( Yleensä oon saanu liput, oon niin supernopea ostamaan netistä, mut esim. Editorsin viime keväinen keikka jumiutti nettisaitit niin tehokkaasti (ja kun se lipunmyynti alkoi vielä luvattua aiemmin PRKL), et jäi sitten tiketit saamatta. Traumoja!

    Mut toivotaan nyt että molemmat päästään nauttimaan Nationalista jälleen :) ♥ Kultsaa parempaa keikkapaikkaa saa hakea.

    VastaaPoista
  2. Juu panikoin myös hulluna noista lipuista. Sellaista vaihtoehtoa kun ei ole ettenkö pääsisi tuonne keikalle, joten se lippu on pakko saada! Pitää taas tehdä kunnon toimintasuunnitelma, onneksi ei tarvitse maanantaina edes yliopistolle kiirehtiä. Tsemmpiä sullekin siis lipun saantiin!

    VastaaPoista